24 Ekim 2010 Pazar

Bugünlerde...

  • 7 Ekim'de bilgisayarımı servise gönderdim.
  • Bilgisayarsızlık ve yan etkilerine daha fazla dayanamayıp bir arkadaşımın bilgisayarını ödünç aldım.
  • Türkiye'nin en güvenli şehirlerinden biri olduğu iddia edilen bir şehirde yaşayan x'in evine hırsız girdi ve -sadece- ödünç aldığı bilgisayar çalındı. (cümledeki "x" i tamamlayın lütfen.)
  • Bu arada ekran görüntülerini vs hazırladığım ASOS-2 postu yalan oldu. Bilgilerin hepsi servise gönderdiğim bilgisayarımda kaldı.
  • Briggettes Boutique alışverişimin bilgileri de çalınan bilgisayarda gittiği için onu da halen hazırlayamadım.
  • Tezimi yaklaşık 1 aydır yazıyor olmam gerekirken ben halen tek bir kelime bile yazmadım.
  • 7/24 bilgisayar kullanan ve mesleği bilgisayarla birebir ilgili olan bir insan olarak kafayı yemek üzereyim. Bilgilerimin-belgelerimin tek bir makinede ve derli toplu olmaması -zaten olmayan- motivasyonumu çok düşürdü, hepsiburadanın arıza servisini günde 3536457 kez kontrol ediyorum.

Not: Bu postu da başka bir ödünç bilgisayardan hazırlıyorum, gülerim ağlanacak halime :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşekkürler!

Related Posts with Thumbnails