24 Ekim 2010 Pazar

iherb.com Alışverişim

Doğal içerikli ürünler konusunda ismini çok sık duyduğum bir site iherb. Genelde sporcular protein takviyeleri vs için kullanıyorlar bu siteyi, google taramalarım sonucunda farkettim. Benim amacım ise tabi ki kozmetik :)

İtiraf ediyorum, siparişimin tek amacı bitkisel saç boyası almaktı; kozmetik markalarının saç boyalarını ve saç ürünlerini kullanmamaya yakın zamanda -tecrübe sonucu- karar verdim. 2-3 ay önce kuaförde yaptırdığım boyanın ardından seboreik dermatitim nüksetti ve ben aylardır doktor tavsiyesi-ürün denemesi diyerek uğraşıyorum da uğraşıyorum. Saç derim tamamında pullanma var, resmen soyuluyor. Şimdilerde Ducray şampuanları kullanıyorum, sonrasında buradan aldığım ürünleri deneyeceğim. Aslında hep Ducray benzeri ürünler kullanmam gerekiyor ama kendileri ayda 75 lira civarı maliyet gerektirdiği için, "ne kadar doğal o kadar iyi" felsefesini benimsemiş durumdayım. Aldığım ürünler saç boyası, şampuan, saç kremi, duş jeli ve maske. Maske akneli ciltler için, kardeşime aldım. Yorum isterseniz kendisine başvurabiliriz :)

iherb
Kullanıcı yorumlarına güvenerek -siparişlerin çok hızlı geldiğini okudum- gelecek hafta gideceğim yeri alıcı adresi olarak verdim :) Kargo ücreti DHL ya da UPS ile ağırlığa bağlı olarak değişiyor. UPS, DHL den biraz daha pahalı. İkisi de takipli. Benim kargo ücretim DHL ile 21$ civarı tuttu. İlk kullanıcılara verilen 5$ lık indirim kodunu kullandım.

iherb.com sitesinden ilk kez alışveriş yapıyorsanız NIH030 kodunu kullanarak 5$ indirim kazanabilirsiniz.

3 yorum:

  1. Iherb den defalarca alışveriş yaptım ve hepsinden de memnun kaldım. Benim favori ürünüm alba botanica nın dev boyuttaki vücut kremleri. Birde free seçeneği var ücretsiz ıvır zıvırları oluyor (kalem ,ilaç kutusu falan) aklında olsun

    YanıtlaSil
  2. 900 ml lik vücut losyonları değil mi bahsettiğin, sonraki siparişimde denemeliyim. free ürünleri farketmemiştim, öğrenince üzüldüm ama şimdi baktım hepsinde " Not Available" yazıyor :)Güzel bilgiler için teşekkürler!

    YanıtlaSil
  3. Rica ederim:) Artık benim de bir blogum var, beklerim. Bir sipariş bekliyorum şimdi, gelince bende bir site tanıtacağım. www.misshablog.blogspot.com

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler!

Related Posts with Thumbnails